Suatu malam..tengah dinner.."yang makan tu ingat ingat sikit..badan awak tu dah gemuk..awak kalau gemuk jangan ikut saye kalau ade majlis ape2 ei.." ya allah..sentap nyer..makan dalam betul..esok tu dengan nekad terus cari kat internet orang yang boleh supply product Herbalife..Jumpe la satu blog ni azuraawal.blogspot.com. Actually aku pernah try herbalife ni dulu..zaman2 bujang dulu..alhamdulillah nampak berkesan..bile kite dah makan supplement mesti exercise dan control makan..ramai kawan-kawan aku yang buat diet low carb..tapi aku ni jenis tak kuat semangat..Herbalife ni lebih kepada diet kalori..untuk kite wanita jangan melebihi 1800 kcl sehari..so kn counting ape yang kita makan..lagi satu semangat kene kuat..azam perlu tekad..insyaallah berjaya..





Recent Post
Recent Post no Thumbnail by Bina Blog
Selasa, 7 Januari 2014
Plaster Ceiling
Rumah kami ni sebenarnya dah siap plaster syiling..ruang tamu..dining..masterbedroom dan bilik..so kami cume tambah skirting je bagi nampak cantik..aku pilih design L box..mula2 nak buat design island tapi oleh kerana syiling tu dah rendah so tak klu masuk island lagi rendah..tak cantik..lagipun aku decide untuk buat simple je..bile buat plaster ceiling yang design cantik ni pencahayaan nak kene betul..aku guna led untuk lampu putih dan T5 untuk lampu kuning..aku ambik Ting Fung Plaster Ceiling kat Kajang..die buat memang puas hati..cepat plak tu..murah juga sebab die kilang sendiri..L Box tu aku cume buat kat Living Dining dan Masterbed room..yang lain aku tambah cornice je..
Divider ni pun aku tambah ngan company yang buat plaster syiling..kayu ni sebatang RM230..mula2 mintak 4 batang je..tapi bile dah siap nampak kelakar sikit..so kami tambah lagi sebatang..
Aku decide untuk tambah dome untuk kipas..sebab syiling tu memang dah rendah..so tambah dome untuk nmpk kipas tu tinggi sikit..tapi kami cari design yang paling simple..tak de la yang berukir ukir tu..
Langgan:
Catatan (Atom)


