Recent Post

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Khamis, 4 Oktober 2012

Raye oh Raye

Raye tahun lebih bermakna dengan kehadiran orang ketiga..walaupun qayyim kecik lagi tapi seronok tang mencari baju raye..tahun ni bajet raye kami pun bertambah..tapi ape2 pun utamakan anak2 dulu..raye ni kan untuk diorang..tema kami kelabu hitam..bile di rumah mertua warna peach (adik ipar aku tersangat la baik ati die sponser baju raya kami satu family)..bile tang umah aku mmg campur kaler la coz kitorang jarang buat tema ni..tapi aku tak de la gemor sangat pakai baju sekayu ni..dah mcm marhaban..so tahun depan aku suggestkan pada belah mertua, kaler same tapi baju lain2 ye..tahun depan tema kami biru diraja atau bahasa lainnya royal blue..mcm mane warnanya pun aku tak tau..ikut je ler..

Tahun ni raye best la..tak de drama ye..abah tak ilang..tahun lepas kami beraya di Balai Polis..abah ilang..hu..hu..tahun ni mlm raye je kami dh kunci umah siap2..haha..yang indah je raye ni bile time bermaafan..mane la tau kot2 ade orang terkecik ati ngan aku..


Beraya di BandarT6, Kluang

                                                   Beraya di Johor Jaya


                                                Di Parit Sangit, Batu Pahat


Amboi Mak Jemah..posing tak hengat

1 ulasan:

  1. kakak pira xtinggal jiji nyer tuh..hehe..posing xley blah ye..hihi

    BalasPadam