Recent Post

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Ahad, 25 Ogos 2013

Warna Warni Aidilfitri

Kalau sebut pasal raya..semua ingat hari raya..tapi jangan pulak kita lupa..Ada seribu satu kata berkait dengan raya..Selamat Hari Raya..

Wei raye wei..Alhamdulillah sempurna sudah sebulan kite berpuasa..syukur pada Allah dan mudah-mudahan Ramadhan ini bukan yang terakhir bagi kite..Macam tu jugak dengan raya..Bagi aku raya ni unik..meriah..best..sedih..sayu..ish senang cerita seme ade la..tahun ni mak dan abah beraya di Putrajaya..pada diorang mungkin tak seronok..tapi pada aku..satu perasaan yang lega sebab diorang sentiasa depan mate..sakit pening ade orang nak jaga..

Untuk readers seme..Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin..ade kesalahan terguris hati..terasa hati..ampun dan maaf dipinta..


Hari Raya Pertama di Putrajaya..haa ni mak n abah..


ni family besar sikit..di Kluang..family mertua..tahun ni alhamdulillah seme ade..kecuali abg long yang tiap2 tahun x nampak batang hidung..tiffanblue tema tahun ni..idea adik ipar..tahun depan emerald green..klass ko jah!


aku gumuks di situ..tidaaakk!!..pas ni nak diet ar..klu en hubby dengor ni mau nak termuntah dibuatnya..memandangkan azam tu sentiasa aku cakap tapi tak buat..angat2 najis ayam..haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan