Recent Post

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Rabu, 4 Februari 2015

New Year New Hopes

Sekian lama menyepi..bersara sebentar dari menulis blog..so dengan wajah baru..warna baru ingat tahun ni kembali menceceh la..dari menceceh tak tentu pasal kan,,baik dok menceceh kat dalam blog sendiri..siape suke follow..siape tak suke silakan keluar..hehe..tahun 2014 telah hampir sebulan lebih meninggalkan kita..buat diri aku terlalu banyak benda yang berlaku..suka duka pahit manis seme ada..tapi apepun aku redha sebab aku tahu Allah uji kite sebab Die tahu kite mampu melaluinya..Life goes on..whether we choose to move on or stay behind terpulang pada kite. Mak dan abah pergi buat selama-lamanya..pergi bertemu Penciptanya..Mudah-mudahan mak dan abah bahagia di sisi Allah s.w.t.. Rindu kasih pada mereka hanya Allah yang tahu..Tapi aku sentiasa percaya pada hikmah dan Qada' Qadar Allah..Untuk tahun 2015 ni rasanya aku bersyukur dengan ape yang ada..ape yang penting sekarang adalah untuk mendidik dan membesar kan anak-anak ke jalan yang diredhai..Aku berdoa agar dipermudahkan segala urusan..dan ditabahkan hati dalam menempuh ujian-ujian yang mendatang.



Mudah-mudahan mak dan abah ditempatkan di kalangan para-para Solihin..Al-Fatihah..



 Kenangan terindah..rindunya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan